LevensCoach Petra



Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

LevensCoach Petra

LevensCoach Petra

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
LevensCoach Petra

Op dit forum vind je onder de verschillende topics ook de verschillende leggingen, aangeboden aan kleine prijsjes. Andere topics zijn er natuurlijk ook.


    Overzichtlegging

    LevensCoach Petra
    LevensCoach Petra
    Admin


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 26-10-20
    Leeftijd : 53
    Woonplaats : Eygelshoven

    Overzichtlegging Empty Overzichtlegging

    Bericht van LevensCoach Petra ma 26 okt - 21:21:48

    Overzichtlegging (20 euro)
    Met deze legging krijg je netjes een overzicht van jouw huidige situatie.

    Voorbeeld van een legging.
    .
    1. Het Kindje
    De algemene situatie.
    Warmte, Gezelligheid, Vernieuwing
    Het Kindje is een kaart die staat voor prettige ervaringen met veel mensen. Soms kan het ook een geboorte aangeven. De kaart geeft aan dat je kunt rekenen op warmte van mensen die je waarderen om je heen. Je ontvangt steun in kwesties waarin je dat nodig hebt. Deze kaart kan ook duiden op vernieuwing in je leven. Is er een idee dat je wilt uitvoeren of een nieuwe richting die je wilt inslaan? Deze kaart zegt je dat de kans groot is dat je zult slagen. Sleutelwoorden: Warmte, Gezelligheid, Vernieuwing
    .
    De Dame
    2. De Dame
    Dit overkomt me op mijn werk.
    Het vrouwelijke
    De Vrouw staat voor het vrouwelijke. De kaart symboliseert dan ook de eigenschappen die doorgaans aan vrouwen worden toegeschreven, zoals gevoel, tederheid, diplomatie en creativiteit. In hoeverre deze kaart met jouzelf te maken heeft of met mensen in je omgeving weet je zelf waarschijnlijk het beste. Het kan zijn dat deze kaart je oproept om je 'wat vrouwelijker' te gedragen. Het kan ook zijn dat je de komende tijd meer te maken krijgt met 'vrouwelijke' dingen in je omgeving. Sleutelwoorden: Het vrouwelijke
    .
    De Wolken
    3. De Wolken
    Dit overkomt me in de liefde.
    Hindernissen, Blokkades, Problemen
    Achter de wolken schijnt de zon, maar die zie jij nu even niet. Jij hebt te maken met hindernissen en blokkades. In hoeverre die hindernissen jou weerhouden om te doen wat je wilt doen, is onduidelijk. Het kan goed zijn dat je amper hinder hebt. Ook zonder zonlicht kan het licht zijn. En half bewolkt is over het algemeen prima weer. Desondanks is dit een kaart die wijst op problemen die vrij en onbekommerd leven in de weg staan. Sleutelwoorden: Hindernissen, Blokkades, Problemen
    .
    De Tuin
    4. De Tuin
    Dit is de toestand van mijn gezondheid.
    Creativiteit, Groei, Kwetsbaarheid
    De Tuin is bij uitstek de kaart die staat voor veranderingen die kunnen leiden naar een prettig en belangrijk gezelschap. Dat kunnen nieuwe vrienden zijn, maar het kan ook zijn dat er een nieuwe liefde op je pad komt. Wat je daarmee doet, is aan jou. Deze kaart duidt ook op creativiteit. Ben je creatief? Wil je daar meer mee doen? Of kom jij in de toekomst meer kunstenaars, artiesten en andere creatievelingen tegen? Deze kaart kan eveneens aangeven dat je in een goed, rijk en interessant gezelschap terecht komt. Sleutelwoorden: Creativiteit, Groei, Kwetsbaarheid
    .
    De Hond
    5. De Hond
    Dit is mijn financiële situatie.
    Trouw, Vriendschap, Geboorte
    De Hond is een symbool voor trouw. Deze kaart duidt er op dat je veel belang hecht aan trouw en vriendschap van de mensen in je omgeving. Naast trouw heeft deze kaart nog een andere belangrijke duiding: De Hond vertegenwoordigt vrolijkheid, goed nieuws en geluk in de liefde. Ten aanzien van dat laatste aspect zou deze kaart kunnen duiden op een verliefdheid, een nieuwe relatie of meer vuur in een bestaande relatie. Sleutelwoorden: Trouw, Vriendschap, Geboorte
    .
    De Ster
    6. De Ster
    Deze raad wordt mij gegeven.
    Goede zaken, Succes, Realisme
    De Ster is een kaart die duidt op goede zaken en op succes bij het realiseren van verwachtingen. Je brengt je idealen met een sterke wil tot uitvoering. Je wilt als het ware 'de sterren van de hemel plukken'. Deze kaart wijst je er overigens wel op dat je, bij het bereiken van je doel, moet opletten dat je wel goed blijft kijken. Wat wil je werkelijk? Blijf met beide benen op de grond staan en jaag geen luchtkastelen na. Sleutelwoorden: Goede zaken, Succes, Realisme.


    Bij interesse dan zie ik graag je mailtje tegemoet op levenscoachpetra@outlook.com
    Vermeld de naam van de legging natuurlijk, de betalingsopties zijn gewoon via de bank/tikkie of via Paypall
    Uiteraard ook vermelden welke betalingswijze je voorkeur wegdraagt.



    Uiteraard staat het je ook vrij om te melden als je de legging hebt besteld wat je ervan vond.
    Wel zo eerlijk, toch Smile

    LevensCoach Petra vinden dit bericht leuk


      Het is nu do 16 mei - 20:12:34